INTERIM MANAGEMENT

Interim Management (Zarządzanie Czasowe) polega na zatrudnianiu zewnętrznych specjalistów na czas wykonania określonego zadania. Powyższa formuła wykorzystywania kadry kierowniczej to efektywne narzędzie zarządzania, które jest stosowane zarówno dużych korporacjach jak i w małych i średnich przedsiębiorstwach.

 

Korzystanie z powyższych usług umożliwia organizacjom odpowiednie reagowanie i szybki dostęp do właściwych ludzi w sytuacjach nagłych lub w przypadku braku odpowiedniego know – how.

 

Do dodatkowych zalet takich rozwiązań można zaliczyć:

 

  • Brak umowy o pracę, która generuje dodatkowe koszty osobowe (ZUS);
  • Brak wynagrodzenia za dni urlopu i zwolnień;
  • Wynagrodzenie uzależnione od rzeczywistych dni roboczych bądź efektów;
  • Brak kosztów dodatkowych (szkolenia, odprawy po zakończeniu zadania itp.).

 

Jako Interim Menedżer wykorzystuję moje doświadczenie i kontakty ze specjalistami z różnych sfer biznesowych. Moje usługi w tym zakresie adresuję przede wszystkim do właścicieli małych i średnich firm, którzy planują realizację następujących zagadnień:

 

  • Opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju;
  • Uruchomianie przedsięwzięcia biznesowego;
  • Montaż finansowy nowej/obecnej działalności;
  • Zarządzanie projektami.
Newsletter

Zapisz się do naszego Newslettera.